torsdag 17 december 2009

Tror du att vi har ett kärnkraftverk i bilen, undrade maken? Jag kunde bara inte vänta med att tända upp vår lilla julgran. Det sprids en speciell trevnad med med belysning i fönstren när det mörknar på och det är ju inte så många dagar kvar till jul, lika bra att njuta tänkte jag.
Vi har varit på en långpromenad efter stranden ner till den stora fricampingsplatsen. Där stod ca 10 bilar av olika nationaliteter. Tyskar, engelsmän, belgare, en ifrån Australien och italienare. Där brukar det stå ca 25 bilar, men som jag tidigare nämnt är det mindre fricampare här iår.
På eftermiddagen blev vi bjudna på glögg och pepparkakor i solskenet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se att husbilen blir julpyntad. Det är väl klart Åke att julgranen ska pryda med juleljus. Fundera du på att skaffa ett kärnkraftverk som du kan ha på släp efter bussen?
God Jul
från Arnebjörkarna

Knarrevik sa...

En sådan storlek på julgranen skulle jag också vilja ha! Men framför allt skulle jag vilja gå på promenad i shorts. Här hemma räcker det inte ens med långkalsonger.

Freedomtravel sa...

Hittade precis till er blogg... Det ser ju så himla härligt ut! Bilden med husbilarna och palmerna är ju sååå skön!

Flaggräknare

free counters

Language

Min blogglista

Antal besökare

Bloggintresserade