lördag 3 april 2010

Nu har vi kommit hem till Öland. Det är kyligt i luften och man kan se fortfarande någon liten snöhög som hållit sig kvar efter vinterns hårda framfart. Isen släppte land när vi varit hemma en dag och det är ju i allafall åt rätt håll.
 
När vi åkte genom Tyskland så stannade vi två nätter i Celle. Det är en underbar liten stad där det ena huset efter det andra är korsvirkesbyggda, det är njutbart att bara flanera runt bland dessa vackra hus. Bilderna kommer därifrån. Ställplatsen är väl inte den bästa men man står tryggt.
 
Glad Påsk till er alla som följt oss via detta media

8 kommentarer:

Freedomtravel sa...

Vilken mysig liten stad på bilderna! Ja, det är fortfarande kyligt i Sverige, men det går ju åt rätt håll! Glad Påsk önskar vi från Trosa, där vi står med husbilen just nu.
Helena & Peter

Anders och Birgitta sa...

Hej och en Glad Påsk, om en något försenad hälsning. Det är första dagen som vi har uppkoppling sedan vi lämnade Sverige. Många hälsningar från Anders och Birgitta

Anonym sa...

Välkomna hem Christina o Åke, vi landade på Annandag Påsk!

Mediaspjuth sa...

Hej!

Jag kontaktar er på uppdrag av Elmia Husvagn Husbil och skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med er.
Har ni någon e-post adress eller telefonnnummer som jag kan nå er på så förklarar jag bättre om varför jag kontaktar er?

Väntar på svar...

Christina och Åke sa...

E-mail lundsten.ake@hotmail.com telefon:0485-35710 eller 0760-325940

Anonym sa...

Hej, ramlar in via freedoms sida. fina bilder och åh vad härligt att åka runt så mkt som ni gör!!
Kunna vintra över i nån varmare trakt... nån gång då barna är större ska det nog bli så.
Nu funkar det inget vidare då de går i skola.
Öland där var vi i juli.... jättemysigt

Ninja sa...

Jag tyckte väl att jag kände igen mig.....Celle underbar stadskärna :)

Unknown sa...

As reported by Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh on average 19 KG lighter than us.

(And by the way, it is not related to genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING to do with "how" they eat.)

BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

CLICK on this link to see if this short questionnaire can help you release your true weight loss possibility

Flaggräknare

free counters

Language

Min blogglista

Antal besökare

Bloggintresserade